Mummi ja ukki toi tuliaiseksi Tallinnasta mulle kananmunan erottelijan johon vaan rikotaan kananmuna ja keltuainen jää erottelijaan ja valkuainen valuu pois.:)) Ja sain myös pienen pursottajan.:)

 

DSC_1304-normal.jpg

  Pursottaja ja toinen tylla

 

DSC_1303-normal.jpg

Kananmunan erottelija

Ilman mun isovanhempii must ei olis tullu näin hyvä leipomaan.:) <33

Mummi on aina pienestä pitäen neuvonu mulle vinkkejä leivontaan ja opettanu miten hautajaisten kahvitarjoilu hoidetaan, leivotaan rieskaa leivinuunissa, pullan saa hyvin alustettua...((:<3

Ukki on taas lämmittäny leivinuunia leipomiseen ja maistellu kaikkia mun leipomuksia ja ruokia.:))<3

Mummo on aina antanu mun kokeilla kaikkia uusia ja hulluja ideoita. (=<3

Vaari on aina maistellu innoissaan kaikkia leipomuksia ja ruokia mitä oon tehny.=))

Nii ja äiti on auttanu mua kaikissa leipomuksien teossa ja ruuanlaitossa. Ostanu uusia kivoja tarvikkeita mitkä on helpottanu leipomista.:))<3

Ja iskä on aina kertonu rehellisesti mielipiteensä et mitä mieltä on ollu leipomuksista ja ruoista. Ja opettanu kastikkeitten tekoa ja lihojen paistamista ja maustamista((:<3