Oon jo puoltoista vuotiaasta leiponnu. (: Tosin jonkun kaa mut siitä se innostus lähti. :D Aina oon tykänny keittiössä touhuta. :D:D 

Kuvia, mitä oon  esim. tehny:

055-normal.jpg

Mansikkakakku<3(:

250-normal.jpg

Siskon viime vuoden synttärien kakku(:

DSC_1387-normal.jpg

Kakku, jota lähin toteuttamaan kun ispiraatio iski:D

034-normal.jpg

Synttärikakku iskälle kaks vuotta sitten:D

DSCN1037-normal.jpg

Gluteeniton kakku:)

DSC_1365-normal.jpgKakkupohja menossa uuniin(=

DSC_1376-normal.jpgValmis kakkupohja=))

DSCN1899-normal.jpg

Neliskanttinen kakkupohja(:

DSCN1040-normal.jpgGluteeniton voileipäkakku:D

DSCN1027-normal.jpgVoileipäkakku:DD

054-normal.jpg

Kuivakakku(:

028-normal.jpgSokerimassakoristeet kuivumassa:)

030-normal.jpgLaskiaispullia=)

DSC_1695-normal.jpgKinuskikakku:))

DSCN1880-normal.jpg

Omenahillopiirakoita:D

DSCN1051-normal.jpgVadelmapiirakka=D

Näitä kuvii kattoessa huomaan ite et miten oon kehittyny.:)) Oon oppinu monia uusia tekniikoita ja niksejä. Kuvia ois ollu enemmänkin, mut tässä oli joitaan.:)

Nyt oon leiponu muutaman kerran ilman että on unohtunu kuvata, mut yritän taas leipoa ja kuvailla ja päivittää taas. (: Ja ne rippijuhlaleivokset onnistu mainiosti. :)) Oon harvoin siis tuskin koskaan täysin tyytyväinen leipomuksiini mut oon oppinnu joskus olemaan ylpeä onnistuneista tuotoksista.  Haaveilen aina paremmasta ja onnistuneemmasta lopputuloksesta, vaikka se ei olis realistista.:) Esim. haluisin et saisin vaihekuvia ja muutenkin vielä paremmaks tätä blogia... Blogissa on valitettavasti vähän päivityksiä, mut yritän korjailla asiaa. On vaan kesällä niin paljon kaikkea muutakiin(: